Servicedesk - Creetion

De Creetion Servicedesk zorgt dat voor het onderhoud en beheer van applicaties die onze klanten gebruiken in hun bedrijfsprocessen. Zodra Creetion vanuit de projectfase een applicatie oplevert, wordt de mogelijkheid geboden om deze bij de Creetion Servicedesk in beheer te nemen. Ook applicaties die al bij de klant draaien (en niet door Creetion opgeleverd zijn) kunnen na een intake worden beheerd door de Creetion Servicedesk.

Rondom deze dienstverlening worden afspraken gemaakt in de vorm van Service Level Agreements (SLA’s). De basis voor deze dienstverlening is het professionele digitale ticketsysteem dat Creetion hanteert. Incidenten, wijzigingsverzoeken (RFC’s) en overige vragen worden 24/7 direct via dit systeem ingeschoten door de klant.

Elke klant heeft zijn vaste servicemanager die het eerste aanspreekpunt is voor deze klant en die zorgt dat de ingeschoten tickets overeenkomstig de gemaakte afspraken afgehandeld worden. Daartoe hebben de servicemanagers een beheerteam met applicatiemanagers en ontwikkelaars ter beschikking.

Meer weten over deze service? Neem contact met ons op.